Szukaj produktów
Produkty wg kategorii
Produkty wg producentów
Partner sklepu
Zestawy słuchawkowe - Zestaw słuchawkowy Motorola H500
Zestaw słuchawkowy Motorola H500
Cena:
69,00 zł brutto
Produkt niedostępny
69,00 zł brutto
Opis produktu: Zestawy słuchawkowe - Zestaw słuchawkowy Motorola H500
Dave Logan, John King i Halee Fischer-Wright w swojej książce podkreślają znaczenie plemion we współczesnym świecie i przywódców, którzy stoją na ich czele. Wychodzą z założenia, że jednostka może dobrze się czuć i skutecznie działać jedynie jako część zintegrowanej grupy. Przywództwo plemienne omawia zatem najbardziej twórcze interakcje międzyludzkie i rolę przywódców w budowaniu relacji społecznych. W książce można znaleźć wiele intrygujących spostrzeżeń, dotyczących m.in.: - funkcjonowania organizacji, w których nie ma ducha plemiennego, - stopniowego przechodzenia od perspektywy 'ja' do perspektywy 'my', - efektywności relacji 'w trójkach' w porównaniu z kontaktami dwojga ludzi, - nieograniczonych możliwości prawdziwych plemion. Książka jest wynikiem 10 lat badań prowadzonych z udziałem 24 tysięcy osób w 24 organizacjach. Autorzy zamiast tabel i liczb przedstawiają konkretne osoby, których sylwetki i losy ilustrują ich wnioski. Ich zdaniem przywódcy dobrze prosperujących organizacji dbają o wzmacnianie związków 'plemiennych', nie zaś samodzielnego działania. Ich spostrzeżenia dotyczące grup można odnieść nie tylko do środowiska firm, ale też do całego życia społecznego. Spis treści: Podziękowania str. 11 Słowo wstępne str. 15 Część I. System przywództwa plemiennego str. 17 Rozdział 1. Plemiona korporacyjne str. 19 Mapa przywództwa plemiennego str. 22 Cel przywództwa plemiennego str. 23 Rozdział 2. Pięć etapów plemiennych str. 24 Przywództwo plemienne - zbliżenie str. 28 Etap pierwszy str. 29 Etap drugi str. 30 Etap trzeci str. 30 Etap czwarty str. 32 Etap piąty str. 33 Z dala od plemienia pozostaje się jego członkiem str. 34 Droga przez etapy str. 36 Przejście do następnego etapu str. 38 Rozdział 3. System poruszania się w ramach przywództwa plemiennego str. 40 Umiejscowienie plemienia str. 40 Jak stać się przywódcą plemiennym str. 42 Część II. Podróż przywódcy. Jak poprowadzić innych przez poszczególne etapy? str. 45 Rozdział 4. Pierwszy etap: blisko rozpadu str. 47 Etap pierwszy str. 47 Badanie etapu pierwszego str. 49 Etap pierwszy: perspektywa wewnętrzna str. 49 Wczesny etap pierwszy str. 51 Środkowy etap pierwszy str. 51 Późny etap pierwszy str. 52 Przenoszenie innych w górę str. 53 Rozdział 5. Etap drugi: oderwani i niezaangażowani str. 55 Etap drugi: perspektywa wewnętrzna str. 56 Wczesny etap drugi str. 58 Środkowy etap drugi str. 60 Pułapka środkowego etapu drugiego str. 61 Późny etap drugi str. 65 Postępy w szkoleniu str. 66 Rozdział 6. Etap trzeci: bardzo dziki Zachód str. 70 Wczesny etap trzeci str. 71 Budowanie ekonomii etapu trzeciego str. 74 Środkowy etap trzeci str. 76 Późny etap trzeci str. 79 Cena sukcesu str. 80 Cechy identyfikujące etapu trzeciego str. 83 Rozdział 7. Objawienie przywództwa plemiennego str. 91 O co chodzi w objawieniu? str. 92 Część pierwsza objawienia: co osiągnąłem? str. 94 Część druga objawienia: co z tym zrobić? str. 95 Część trzecia objawienia: jaki jest rzeczywisty cel? str. 96 Część czwarta objawienia: jak przywódca plemienny korzysta z władzy? str. 99 Koniec objawienia: 'jestem tu, bo my tu jesteśmy' str. 101 Kwestia wiary str. 102 Rozdział 8. Etap czwarty: wprowadzenie przywództwa plemiennego str. 105 Etap czwarty w IDEO str. 107 Znajdowanie ludzi gotowych przejść do etapu czwartego: Grupa ds. klientów indywidualnych CB Richard Ellis str. 110 Budowanie plemienia na bazie osoby przywódcy: She Beads str. 113 Stabilny etap czwarty str. 115 Część III. Stabilizacja etapu czwartego str. 117 Rozdział 9. Kluczowe wartości i szlachetny cel str. 119 Określenie wartości str. 120 Wprowadzenie etapu czwartego str. 121 Waga wspólnych wartości str. 122 Określenie wartości str. 123 Jak wartości tworzą plemię str. 127 Wyrażanie kluczowych wartości str. 129 Chwila prawdy: trudności z wdrażaniem wartości str. 130 Szlachetny cel, który zjednoczy plemię str. 131 Unikanie ciemnej strony mocy (etapu czwartego) str. 133 Gruntowny przegląd str. 137 Niekończące się poszukiwanie wartości i szlachetnego celu str. 137 Rozdział 10. Związki trzyosobowe i nawiązywanie kontaktów na czwartym etapie str. 140 Struktura związków na etapie czwartym str. 141 Budowa związku trzyosobowego str. 142 Stabilizujący wpływ związków trzyosobowych str. 142 Przyciąganie innowacji przez związki trzyosobowe str. 145 Związki trzyosobowe i rozwój biznesowy str. 148 Sprzężenie efektywności plemiennej ze związkami trzyosobowymi str. 150 Poprawa plemienia związek po związku str. 151 Związki trzyosobowe światowej klasy str. 153 Wstęp do etapu piątego str. 154 Rozdział 11. Przewodnik po strategii dla przywódcy plemiennego str. 156 Esencja strategii plemiennej str. 159 Pięć elementów strategii plemiennej str. 161 Wartości i szlachetny cel str. 161 Wyniki: sukces chwili str. 162 Wyniki a cele str. 163 Utrzymanie wyników na etapie czwartym str. 163 Zasoby: wielki potencjał str. 165 Postępowanie: strategia w praktyce str. 169 Wdrażanie strategii plemiennej str. 172 Strategie w modelu kaskadowym str. 173 Realizacja twierdzenia 'Jesteśmy wspaniali' str. 173 Część IV. W kierunku społeczności zawodowych (etap piąty) str. 177 Rozdział 12. Wczesny etap piąty: życie jest wspaniałe str. 179 Etap piąty str. 180 Przekroczenie etapu czwartego str. 181 Wyjście z etapu czwartego str. 183 Połączone wartości str. 185 Określenie starszych przywódców str. 186 Przyszłość biznesu str. 187 Załącznik A. Ściągawka dla przywódcy plemiennego str. 189 Pytania sprawdzające str. 189 Punkty nacisku i mierniki sukcesu w przechodzeniu do kolejnego etapu str. 191 Cel przywództwa plemiennego str. 194 Załącznik B. Historia naszych badań str. 197 Związek retoryki z kulturą wewnątrz organizacji str. 197 Teoria systemów i rozwoju str. 200 Powrót do zbierania danych str. 203 Podsumowanie metod badawczych str. 205 Badania szczegółowe str. 206 Inne wnioski str. 206 Podsumowanie str. 206 Załącznik C. Kontakt z nami str. 208 O CultureSync str. 208 Dave Logan str. 208 John King str. 209 Halee Fischer-Wright str. 209 Indeks str. 211 |
Podobne do: Zestawy słuchawkowe - Zestaw słuchawkowy Motorola H500
Galerie zdjęć
Newsletter